Til innholdet

guard systems support

Telefon: 22 00 40 00
E-Post: support@gsgroup.no
Åpningstider: man-fre 08-16

 

​                                                      Kontaktskjema

skjema eierskifte / oppsigelse

Klikk her

skjema for endringer i abonnement

Klikk her

våre abonnements-betingelser

Klikk her

faq

Så lenge ditt telefonnummer er lagret på din bruker vil du kunne få tilbakestilt passordet.

1. Naviger til innloggingssiden:

login.guardsystems.com

2. Velg “Glemt passord” 

3. Fyll inn ditt telefonnummer (inkl landskode: f.eks +47) og trykk “Send nytt passord”: 

6. Du vil motta en SMS med brukernavn og et midlertidig passord.

7. Etter at du har skrevet inn brukernavn og det midlertidige passordet vil du bli bedt om å opprette et nytt passord

For å logge på trenger du følgende informasjon:

  • KundeID
  • Brukernavn
  • Passord

Har du glemt ditt brukernavn/passord? Se egen oppføring i FAQ for dette.

Du kan logge deg på applikasjonen på følgende måter:

Naviger til URL: login.guardsystems.com

Fra våre hjemmesider:  gsgroup.no -> velg “Login”-knappen øverst til høyre som vist i bildet under:



For at det skal genereres linjer i kjørerapporten forutsetter dette at det må ha vært tenning på og tenning av i en periode på mer enn ett minutt.

Se først i sporloggen om turene registreres. Er det turer i sporloggen, men kjørerapporten er tom kan dette tyde på at enheten ikke sender tenning på og tenning av.

Kontroller loggen for enheten og se om den sender tenning av/tenning på.

Sender den ikke dette kan en av årsakene være at tenning (lilla ledning) er koblet til samme strømkurs som rød ledning, dvs at den er alltid koblet til strøm.

Løsning: kontroller montering.

Når Spotguard skal registreres for første gang, må du taste inn Spotguard serienummer og registreringsinformasjon i nettskjemaet som finnes på aktiveringssiden. 

Spotguardens serienummer finnes på enheten. Passord og påloggingsinformasjon vil bli gitt av GuardSystems kundeservice etter behandlet registrering.

Du må sørge for at abonnementet er betalt og at dette er gjort før første gang du registrere enheten.

For å logge inn i App eller webportal trenger du Kunde-ID, Brukernavn og passord. Disse opplysningene blir sendt til deg første gang etter at du har aktivert abonnementet og vi har mottatt bekreftelse på betaling for abonnementet.

App vil huske dine opplysninger helt til du aktivt velger “Logg ut” fra menyen. Det samme gjelder webportalen såfremt du har godkjent bruk av “cookies”.

Så lenge ditt telefonnummer er lagret på din bruker vil du kunne få tilbakestilt passordet.

1. Naviger til innloggingssiden:

login.guardsystems.com

2. Velg “Glemt passord” 

3. Fyll inn ditt telefonnummer (inkl landskode: f.eks +47) og trykk “Send nytt passord”: 

6. Du vil motta en SMS med brukernavn og et midlertidig passord.

7. Etter at du har skrevet inn brukernavn og det midlertidige passordet vil du bli bedt om å opprette et nytt passord

For å logge på trenger du følgende informasjon:

  • KundeID
  • Brukernavn
  • Passord

Har du glemt ditt brukernavn/passord? Se egen oppføring i FAQ for dette.

Du kan logge deg på applikasjonen på følgende måter:

Naviger til URL: login.guardsystems.com

Fra våre hjemmesider: gsgroup.no -> velg “Login”-knappen øverst til høyre som vist i bildet under:



 

Les brukerveiledningen her...